dijous, 18 de març del 2010


Logorama és un curtmetratge de 17 minuts creat amb les fórmules d'un èxit de taquilla de Hollywood: molta acció, persecucions de cotxes, desastres naturals i presa d'ostatges, però creat enterament de logotips del món real i personatges de diferents marques (el ninot de Michelin, el pallasso Ronald McDonald, Mr Pringle i altres). El curt porto 4 anys de preparació i està basat en una idea que van tenir els seus creadors per a un vídeo de George Harrison. Els directors formen part d'H5, un important estudi de disseny de França. La pel.lícula va debutar originalment al Festival de Cinema de Cannes, on va guanyar l'honor al Millor Curtmetratge en Competència de la Setmana de la Crítica. Encara que no he vist el curt, crec que un món ple de logos seria completament invasiu i horrible. Encara que m'agrada molt el disseny gràfic, viure plens de marques per tot arreu acaba tard o d'hora, sent completament asfixiant.


Videos tu.tv

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada